14 Mar 2013

Ayam Bogel Yang Seksa..

Ayam Bogel?  Anak ayam ke ibu ayam?   Seksa ke seksi?
"Kalau korang masuk sini sebab nak tengok "ayam bogel" tu memang tak der kat sini.  Jangan salahkan aku dengan tajuk yang merangsangkan korang.  Tajuk mesti gempak tapi tak tipu.  Tajukkan sebahagian dari penarik di mana-mana media hatta di peringkat internasional.

Ayam Bogel

Gambar Hiasan
Aku tak tipu.  Pertama perkataan 'ayam'.  Memang aku nak cerita pasal ayam.  Kedua 'bogel'.  Memang ayam ni bogel sebab dia tak der bulu langsung menutup badan dia.  Kira bogel la tu.  Ketiga 'seksa' bukan seksi.  Kalau tak der bulu langsung memanglah seksa sebab mesti sejuk dan menjadi perhatian pemangsa seperti kucing dll.
Kat sini aku nak beritahu terdapat sekor ayam yang lansung tak der bulu.  Ayam ni dinamakan sebagai MR FEATHER (nama yang kejam bagi ayam ni).
Seksi ke seksa ni
Kucing ni ingat ayam goreng ke apa?
Cian Mr Feather.  Lain-dari yang lain
Dia hidup di Shandong China, baru berumur lima bulan dan berat cuma setengah kilo tapi dah jadi selebriti.  Aku sendiri pun tak jadi selebriti macam ayam bogel ni. 
Sumber  :  Dailymail.com
Nota  :  Kan aku dah cakap cerita pasal ayam

0 comments

Post a Comment

JOM KLIK IKLAN

Blog Archive