19 Mar 2013

EDISI TERJAH: Sketsa PAPAGOMO Jadi Lelaki Yang Beriman.. Era Pasca


Masih ingat SKANDAL AZROY? Masih ingat tentang penipuan PAPAGOMO yang mengatakan dia sakit dulu walhal dia terlibat dalam kes perbicaraan CERAI di mahkamah syariah? Kali ni lebih PANAS!!! Papagomo berebut ANAK dengan bekas isterinya.. Jangan lupa, gua pernah letupkan pasal papagomo ngan skandalnya budak Sabah tu.. Walaupun dia dah tutup acc fb AzroyKL tu tapi gua dah sedut segala info manja manja yg kalau gua dedah, pasti jd bahan lawak seluruh Malaysia.. Silap2 menteri pun ketawa guling2.. Harap muka je ganas, tapi dalam hati ada taman derr!!!

Opppppssss.. lupa gua nak cakap.. Taniah pada Papagomo kerana dah sah menikah dengan wanita tersebut pada 27 Oktober 2012 lalu.. Kawen gak korang eh.. Sampai hati x jemput aku dan seluruh crew Erapasca..

Peeeeeeeeeeerrrggghhhh!! Berfalsafah bagai si PAPAGOMO ni, hadis xnak bukak ke? Jom terjaaaaaaaaaaaaaaaahh!!!



Pastu ada la kawan Bell (bekas isteri Papagomo) bukak cerita.. X heran aku kalau dia kaki maki hamun, tapi bab kaki pukul bini.. Memang x patut...


Nak gak dia spin tuh!!! Bukak pasal hutang la pulak!!! Dia kata hutang dia halalkan beb...


Silap besar laaa..  Zaaaaaaaaaaaaaaaasssss!!! Terus kene cantas!!!


Fuh.. Papagomo, selalu kerja ko mengaibkan orang, memfitnah orang dan menganiaya anak bini orang ngan cerita2 SEKS ciptaan ko dan rakan2 ko.. Allah balas CASH kat ko!!

Dan paling PANAS.. Video ni yg dirakam dan disahkan sendiri oleh bekas isteri Wan Azri atau seluruh Malaysia mengenali dia sebagai PAPAGOMO.. Check it out!!!

video


Wahai Papagomo blogger tekenal umno dan kerajaan.. Hahahaaaaa... Nak temuntah aku dengar cerita ko der... Duk tunjuk muka kesian kat wall bini tapi ko duk kutuk hbini ko kat wall ko dan diluar sana.. Kesian.. Hutang rm232 tu pun Bell yg punya, ko buat macam duit ko eh?? Hahaaahaaaaaaa... Wahai semua pembaca.. Ingin aku sebutkan disini...


  1. Tahukah anda papagomo menggunakan name bekas isteri utk meminjam Loan Mara...
  2. Tahukah anda papagomo mengunakan name bekas isteri utk menijam Loan tekun..?
  3. Tahukah anda papagomo mngunakan name bekas isteri utk membuat loan kereta yg dia bangga2kan sehingga bekas isteri menarik semula keretanya.. dan papagomo katanya malu dgn jiran2.. Phuiiii!!!!
  4. Papagomo..nk aku cite lg pjg lebar ttg SEJARAH LOKAP PDRM..,?? HOW MANY DAYS U CHECK IN...?



Kalau aku jadi MENTERI, dah lama aku sumbat mamat ni dalam JAMBAN!!! Apa cerita diorang kat mahkamah? Nanti aku cerita... 
Tungggguuuuuuuuuuuuu...

0 comments

Post a Comment

JOM KLIK IKLAN

Blog Archive