19 Mar 2013

TAKTIK RAJA GOYANG BERBOGEL TERBONGKAR!!!



Ya! Memang tidak dapat dinafikan lagi. Perkara ini sebenarnya telah menjadi perhatian rakyat apabila ia timbul lewat malam semalam. Hakikatnya, rakyat Malaysia pun dah sedar.

Syukur, Alhamdulillah. mereka pun sekarang dah sedia maklum dengan permainan Politik Si Ketua Penipu tu untuk mengalihkan perhatian dari persoalan semasa.

Bagaimana tidak. Ketika ini rakyat Malaysia bangkit dari kesedaran dan mengetahui kebiadapan puak - puak Pakatan Haramjadah tu. 

Perkara itu telah membangkitkan kemarahan dikalangan rakyat dikala puak - puak penceroboh mula membunuh anggota keselamatan kita.

Tidak cukup dengan itu, sikap biadap Pakatan Pembangkang terhadap pengorbanan anggota - anggota keselamatan kit jugak tidak dapat diterima sama sekali.

Dan ianya telah menambahkan kebencian rakyat terhadap puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Nak pulak bila penglibatan Si Ketua Penipu tu dikesan.

Pendedahan yang dibuat oleh sumber perisikan Filipina mendedahkan bahawa wujud campur tangan dari pihak Si Ketua Penipu tu terhadap pencerobohan Lahad Datu.

Lepas satu - satu, pendedahan dibuat oleh media asing dan mengaitkan Si Ketua Penipu serta kroni - kroninya secara terang - terangan.

Gugup dengan pendedahan yang telah dibuat serta dihujani pelbagai persoalan dari kalangan rakyat termasuk ahli parti sendiri membuatkan Si Ketua Penipu tu tak senang duduk.

Dia sampai naik pening kepala nak menghadapi isu - isu yang dibangkitkan. Namun, jawapan yang dia berikan dalam sidang media nampaknya tak menjadi.

Sebab itu dia mengambil tindakan saman terhadap Utusan dan TV3 dengan harapan isu mengenai penglibatan dia dengan penceroboh dapat disenyapkan terus.

Namun, malangnya, tindakan tersebut tidak dapat dilakukan. Satu isu lain perlu ditimbulkan untuk mengalih terus perhatian rakyat terhadap Lahad Datu.

Maka, Si ketua Penipu tu terpaksa pulak keluarkan bapak Si Saiful dan memainkan isu mengenai tuduhan fitnah terhadapnya dalam isu kes liwat.

Bagai jatuh ditimpa tangga. Usaha Si Ketua Penipu tu nak alihkan perhatian tetap juga gagal bila pendedahan bapa Si Saiful hanya memakan dirinya sendiri.

Tidak dapat tidak, Si ketua Penipu tu terpaksa buat satu tindakan yang drastik untuk mengalihkan sepenuh perhatian rakyat terhadap penglibatannya di Lahad Datu.

Tak mustahil beb kalau orang kata gambar yang disiarkan sebelum ini merupakan gambar yang sengaja dikeluarkan oleh Si Ketua Penipu tu sendiri.

Kita kena ingat. Si Ketua Penipu tu pernah cakap yang dia akan merampas Putrajaya dalam cara apa sekali pun. 'At All Cost' bak kata Si Zulkifli Nordin. 

Jadi, tak heran kalau Si Ketua Penipu tu sanggup berbogel dan beraksi panas bersama seorang lelaki seperti dalam gambar - gambar yang tersiar sebelum ini. Setakat nak alih perhatian, itu je yang mampu dia buat!!!

0 comments

Post a Comment

JOM KLIK IKLAN

Blog Archive