28 May 2013

Panas! Private Party Budak Melayu Kita. Apa Yang Remaja Melayu Mahu?

Assalamualaikum w.b.t
Melayu! Haa aku melayu. Tapi aku tak berpegang kepada bangsa. Aku berpegang kepada agama. Sebab jangan kita berpegang kepada bangsa sahaja semata-mata. Nanti abes punah semuanya. Yang patut kita pegang adalah Islam. Islam itu cantik, bersih, suci dan indah. Disebabkan melayu sendiri, rosak nama ISLAM di negara malaysia. Kita dibesarkan dengan pemerintahan sekular. Bukan pemerintahan ISLAM. Yang siang malam media elektronik, media akhbar mencang negara kita berasaskan ISLAM. Kalau kita berasaskan ISLAM, mesti anak-anak muda melayu kita tak jadi macam sekarang.
 

Private Party, Anak Muda Melayu. Melayu camnie yang dibangga-banggakan oleh penyokong-penyokong kerajaan sekarang. Hidup Melayu yang dilaungkan siang dan malam, melayu nie kah yang nak memimpin Malaysia 20 Tahun akan datang? Video parti nie didapati dalam facebook SINI
Aku pelik betol. Melayu camnie ka yang dibangga-banggakan? Kalau yang nie yang hampa nak bangga sangat jadi melayu, serius aku malu wey. Aku malu dengan bangsa Cina, India, Iban dan Kadazan. Depa pandang melayu, akan terlintas yang kita nie semua orang ISLAM. Tapi nie ka yang ISLAM. Ohh something wrong. Kalau camnie kita tunjuk kat depa, camna depa nak ikut kita. Sebab kalau perangai camnie, lebih kurang ja lah ngan depa. So buat apa depa nak ikut kita, betoi dak. 
Aku pasti mesti akan kata kat aku camnie.. "Apit..tak baik bukak aib orang". WTF. Aku x bukak aib pon. Depa sendiri kot yang upload bagai di laman sosial. Tu orang alim. Depa xkan bukak aib orang. Aku tak alim, so? :-) Bukan aku sendiri yang pasang kamera dlm tu. Depa yang teringin nak jadi femes, aku cuma nak femeskan melayu sendiri. Kan hampa bangga sangat dengan Hidup Melayu hampa yang tak habes-habes tu. Percaya sangat dengan media-media masa. Yang banyak menipu kita siang dan malam. 

Aku benci orang yang lebihkan bangsa dari agama. Bodoh punya orang. Tak habes-habes nak racist. Bebal gila. Yang best, boleh plak cakap, kalau cina amik Malaysia, abes la melayu. Semua merempat di negara sendiri. Halooo ingat senang ka nak tukaq perlembagaan. Kalau melayu sekarang yang perintah pon dah anak-anak muda jadi camnie, biaq cina amik ja. Kan sama ja. Melayu nie sangat dimanjakan. Dulu kini dan selamanya. Come on la. Tegakkan agama islam. Takkan nak redha ja siang dan malam. Camnie yang dikatakan suruh bersyukur malaysia aman takda perang? Yela perang takda, leh buat benda2 lagha camnie. Hiburan diberikan permit 24jam. Nak buat ceramah agama, ada saja halangannya. Itu yang dikatakan bersyukur. Sumpah kau BODOH! Sekian.
P/S : Banggalah dengan ISLAM, Jangan bangga dengan Bangsa. Kerana bangsa itu lah yang menjatuhkan ISLAM itu sendiri. Bangun anak-anak muda. Kita ikut ulama.

Sumber

1 comments

Farid Omar 28 May 2013 at 04:04

sokong penulisan lu bro...

http://ridoma.blogspot.com/2012/05/jangan-beli-keghairahan-kami.html

Post a Comment

JOM KLIK IKLAN

Blog Archive