14 Jun 2013

Panas! Babak Miera Liyana Dirogol Bakar Berulang Kali



Bagi Miera ok je dengan watak yang dirogol tu. Tapi tak tahulah pula dengan pandangan penonton macam mana nanti. Yang pasti babak sedemikian dilakukan hasil ‘Camera Tricks’. Nak kata ada sentuhan berlebihan diantara saya dan Zain dalam babak rogol itu memang tidak”

miera+leyana+7 Babak Miera Liyana Dirogol Bakar Berulang Kali


“Lagipun bila lakukan babak rogol bersama Zain, Miera memang tidak ada apa-apa perasaan pun masa tu. Cuma Miera akui jugalah yang babak ini agak mencabar kerana babak ini dilakukan sekitar jam 3 pagi dan untuk babak rogol seperti ini Miera kena pastikan tenaga yang ada pada waktu itu cukup.

Ye la orang kena rogol mesti akan menjerit dan meronta dengan sekuat hati mereka” Ujar Miera tersenyum Bagi Miera Liyana, babak rogol yang dibawanya menerusi watak Sarah dalam filem Pecah adalah satu cabaran yang agak besar dalam dirinya, apatahlagi babak itu sahaja dilakukan berulang kali bersama dengan Zain Ruffedge yang membawakan watak Bakar.

Babak Miera Liyana Dirogol Bakar Berulang Kali

Akur dengan pandangan serong masyarakat terhadap babak sedemikian, Meira yang kami temui di tayangan perdana filem Pecah sudah bersedia andaikata babak yang hanya beberapa saat itu akan dikritik dan menjadikan dirinya sekali lagi dihentam-BuahMulut.com

0 comments

Post a Comment

JOM KLIK IKLAN

Blog Archive