29 Jul 2013

Inilah 10 Patung Kanak-Kanak Yang Paling Menyeramkan..Berani Lihat..


PERHATIAN!!! KANDUNGAN INI MENGANDUNGI GAMBAR-GAMBAR MENGERIKAN. PENAKUT DILARANG MEMBACA!

Selama ini, patung memang dianggap sebagai salah satu mainan kegemaran anak-anak. Faktanya, tak semua patung boleh dianggap sebagai teman main yang baik!

Patung-patung yang akan kita lihat kali ini sama sekali tidak lucu mahupun merimaskan. Sosoknya yang mengerikan malah akan membuat sesiapa pun lari terbirit-birit.

Seseram apa ya patung-patung syaitan ini? Adakah anda benar-benar bersedia menatap mata mereka? Klik laman selanjutnya jika anda memang punya keberanian! Selamat bermain bersama patung syaitan!

1. anak Frankenstein




Masih ingat dengan watak Frankenstein yang diciptakan dari bahagian-bahagian tubuh orang mati? Jika tokoh tersebut pernah mengalami masa kecil, mungkin seperti inilah sosoknya. Tubuhnya yang masih merah penuh dengan jahitan. Tentunya ibu mana-mana akan menjerit jika melahirkan bayi seperti ini.
 Anak Iblis

 
Patung yang satu ini berwarna hijau dan sangat mengerikan. Taring tajam dan matanya yang seperti mata haiwan buas jelas takkan membuat anak-anak senang bermain dengannya. Masih berani mendekatinya? Awas kena terkam!
 Bayi Tengkorak


Siapa kata hanya orang dewasa yang boleh menjelma jadi hantu tengkorak hidup. anak pun boleh muncul dengan wujud seram macam ini. So, masih mau main dengan patung syaitan tanpa daging ini? Hati-hati dengan jemarinya yang ganas dan siap menerkam!
 Bayi Zombie

 Perhatikan tubuhnya yang mula membusuk. Serlahkan matanya yang setengah busuk pun menebarkan aroma kengerian luar biasa. Susuk ini memang hanya patung, namun wajah seramnya akan membuat anda berhalusinasi bahawa dia boleh berkelip pada bila-bila saja. Jelas ini bukan mainan anak-anak!
 Nyaris Tanpa Kulit


Umumnya patung anak-anak akan direkabentuk secantik dan sesempurna mungkin. Namun hal itu tak berlaku untuk patung ini. Lihat sahaja bagaimana kulitnya mengelupas dengan mengerikan. Seramah apapun patung, jelas takkan ada anak yang mahu bermain dengannya. Bagaimana dengan anda?
                                                                    
                                                        Patung Pemangsa

 
Siapapun dia, takkan ada yang bersedia berkawan dan bermain dengan patung ini. Bagaimana tidak, patung bertaring ini tampak menyeramkan dengan titis darah di sekitar mulutnya. Saat melihatnya, tentu anda mula membayangkan bagaimana dia mencabik mangsanya dengan ganas. Hiii!
 Bayi Bertaring

 
Jelas penampilan fizikal patung yang satu ini akan membuat anda kelam kabut. Dia memang ketawa, namun tawanya terkesan kejam dan siap memburu mangsa. Jangan nekad mempunyai jika anda tak mahu terluka oleh taringnya yang tajam.
  Baby Ghost

 
Sebenarnya ini hanya patung anak perempuan biasa. Namun perlakuan yang keras dan penindasan telah mengubahnya jadi seperti ini. Kulitnya lusuh, matanya rosak dan pakaiannya pun compang-camping. Dia hanya boleh meratapi nasibnya di balik pagar. Berharap ada seseorang yang mahu mengambilnya. Adakah anda mempunyai cukup keberanian untuk membawanya pulang ke rumah?
 Putri Kuntilanak

 
Sesiapa yang mencipta patung ini jelas punya keberanian besar. Bagaimana tidak, dia berhasil mencipta sebuah patung seram dan bermata pucat ini dengan sempurna. Rambutnya yang panjang dan bajunya yang lusuh jelas takkan membuat anak-anak tertarik berkenalan dengannya.
 Mulut Dijahit

Dari belakang, patung ini akan tampak seperti patung anak perempuan biasa. Namun jangan terkejut apabila melihatnya dari depan. Serlahkan mata mengerikan itu akan menatap anda sejuk dan penuh ratapan. Pandangannya seolah meminta anda membantunya melepaskan jahitan-jahitan di mulutnya. Bersediakah anda membantunya?

0 comments

Post a Comment

JOM KLIK IKLAN

Blog Archive