21 Jul 2013

WTF! Tayang Tali Bra Dalam Masjid

xlupadotcom3 Tayang Tali Bra Dalam Masjid
Ada sesiap yang tahu tak gambar di mana dan bila ni?
Pelik tak cara berpakaian pengantin perempuan tu?
Ingat kahwin kat gereja ke?
Agaknya tok kadi kalau perasan dan jenis cakap lepas, mahu berkilo-kilo jugak taskirah pra-perkahwinan yang diberikan.
Namun, cakap apa pun tak guna kot, kalau akal jenis ni. Ini tak benda yang tak payah ajar patutnya kalau Islam tu dah otomatik tahu.
Takkan pemahaman tu setakat rambut aje wajib tutup yang lain takpe?
Masalahnya…bebudak kita tu kekadang nak sangat jadi mat salleh, sampai lupa asal usul dan agama yang dianuti.
Sebab itu dah ada kelompok remaja Islam yang begitu asyik menyambut Krismas daripada berpuasa dan menyambut raya.
Konon nampak moden la. Pemikiran bodoh.
Nasib jumlahnya tak ramai.
Inilah contoh pemikiran yang ada, nak sangat jadi American, sedangkan asal usul mungkin Batang Berjuntai, Kuala Selangor aje kot! ~Mynewshub

0 comments

Post a Comment

JOM KLIK IKLAN

Blog Archive