Artikel Dari Blog Lain

Labels

16 Aug 2013

Filem Hantu The Conjuring Seram Giler!

 

The Conjuring. Memang seram yang teramat filem ni. Memang satu wayang terjerit-jerit ketakutan tak kiralah lelaki, perempuan mahupun pondan, sama sahaja. So far macam-macam filem seram dah kami tengok rasa biasa sahaja tak seram pun, tapi The Conjuring ni memang melampau lah seram dia. Siapa dah menonton tahu la apa rasa. Hehe. Nak tunggu filem tempatan macam ni tak tahu bila. Asyik-asyik seram komedi tak pun rempit. Duh.
 

 

Apapun berbangga pengarah dia anak Malaysia yang kini menetap di Australia, James Wan.
Psst! Berbaloi tonton di panggung wayang sebab sampai bergegar satu panggung tu dengan kesan bunyi dia. 4.5/5 rating kami. Sangat puas hati!

0 comments

Post a Comment

JOM KLIK IKLAN

Blog Archive