16 Dec 2013

Al-Kisah Di kedai Mamak TUJUPAKALEE!

http://mrschlotzsky.files.wordpress.com/2011/02/mamak2.jpg

Di kedai mamak yang sarat dengan pengunjung dan ada kemudahan WIFI yang canggih, seorang pemuda dengan semangatnya membuka laptop barunya dan bertanya dengan pekerja mamak password WIFI di situ.

-Tam : dey mamak apa password WIFI kat sini?
Mamak : apa WIFI??
-Tam : ini kedai punya internet la..
Mamak : Ooo..itu macam kalu, password dia tujupakale jugak
-Tam : hah??
Mamak : “tujupakale..!”
-Tam : Apa tu..??
Mamak : Aiyoo..awak tanya passwordkan... tujupakale la..
-Tam : Password dia tajupakale..!
Mamak : ya... tujupakale

Tam pun menaip T.U.J.U.P.A.K.A.L.E. (ternyata salah)

-Tam : dey, mamak apa password dia??
Mamak : tujupakale la…sudah tanya banyak kali jugak..aiyoo!!
-Tam : kau bagi salah la, tu yg aku tanya balik
Mamak : mana ada salah..tujupakale
-Tam : tak boleh la dey!!
Mamak : boleh la…
-Tam : ko datang sini tengok aku taip..(mamak tu pun datang) kalo tak boleh kepala ko aku tuju!
Mamak : aiyoo abang jangan marah la..awak satu kali saya tengok (Tam pun taip)
-Tam : ko tengok aku taip T.U.J.U.P.A.K.A.L.E… tengok, mana dapat!!
Mamak : dey, abang mari sini saya taip..awak kasi tekan salah butang jugak..
-Tam : eh, ye ke…kau tekan la
Mamak : ini macam tekan la 7777
-Tam : “ini TUJUH EMPAT KALI..!!”
Mamak : betul la saya cakap tujupakale..
-Tam : %@$#@%#!!!!…. [ tam]


 [VIDEO] 5 gambar anak yang wajib ditangkap seorang Ibu. Betul ke?
 

0 comments

Post a Comment

JOM KLIK IKLAN

Blog Archive