18 Dec 2013

Siti Saleha Pasang Niat Nak Berhijab!


Saya Bersyukur Dia Memahami   Siti Saleha
Siti Saleha yang kini sibuk mempromosikan drama terbaru Aku Ada Wali telah tampil berhijab sewaktu majlis sidang media yang diadakan di Kuala Lumpur baru-baru ini.
Mengulas tentang penampilannya, Siti Saleha akui selesa begitu serta sudah menyimpan niat untuk berhijab. Namun buat masa ini, dia masih belum bersedia dan berharap agar para peminat tidak tersalah tafsir tentang penampilannya itu.
Menerusi drama 13 episod Aku Ada Wali, Siti Saleha yang memegang watak sebagai Syumaila memberitahu sepanjang penglibatannya dalam drama ini, dia mempelajari banyak perkara tentang Islam yang sebelum ini tidak diketahuinya . - Lapor Ohbulan.
Drama yang berkonsepkan komedi ini telah menerapkan mesej-mesej persahabatan, kekeluargaan dan fakta-fakta Islam. Dalam drama ini, saya pelajari perkara baru yang sebelum ini saya sendiri tak tahu.
Tag : Siti Saleha Simpan Niat Untuk Berhijab 

PC Aku Ada Wali-5

PC Aku Ada Wali-6

PC Aku Ada Wali-11

PC Aku Ada Wali-8

0 comments

Post a Comment

JOM KLIK IKLAN

Blog Archive