13 Jan 2014

Lagu Tokan - W.A.R.I.S / Fiq (OST Tokan) Lirik, streaming & Download Movie MP3

http://posterfilem.com/wp-content/uploads/2013/12/Tokan-2013-3.jpg

Tentu korang yang dah tengok citer ni mesti nak taw tajuk lagu n nak muat turun free kan? skroll kebawah untuk dengar dan muat turun.
-
-
-
-
-
-
-


Terpancar sejalur cahaya
Di kelopak nya seroja
Bak gemilang samarenda
Memukau mata hati ini seketika

Lamunanku tersentak
Lalu ku mendongak
Gemuruh rasa
Terpaku sukma
Terkena lontaran senyuman misteri
Siapa gerangan sang puteri

Mengalung cinta dileherku
Dan terus berlari
Aku cuba menangkap bayang bayangnya
Di antara kembang seroja tasik cinta
Tapi malangnya jatuh ke lembah
Berduri dan sepi

PUTERI SEROJA... - See more at: http://liriksemualagu.blogspot.com/2009/08/lirik-lagu-seroja-search.html#.UkbKwieo0dZ
Lirik Lagu Tokan - W.A.R.I.S / Fiq (OST Tokan)

Lu sama lu
Gua sama gua
Lu sama lu
Jangan campur gua

Tanah dalam jiwa tulang bukan serupa kaca
Gua kerja bersih tiada tinggalkan tanda
Bisnes masih jalan semua mahu makan
Betul atau salah nanti difikirkan
Hasut anak muda bagi secara percuma
Akhirnya ketagih hingga sanggup ikut kerja

Buka bisnes jaga teritori
Di bahu jalan urusniaga dan juga transaksi
Ini hari untung esok hari boleh rugi
Perlu hati-hati mungkin polis memerhati

Teruskan jalan buka bisnes jaga teritori
Di bahu jalan urusniaga dan juga transaksi
Ini hari untung esok hari boleh rugi
Perlu hati-hati mungkin musuh memerhati

Sendirian gerun petala
Guruh mengalirlah ke dalam darahku
Oh untunglah

Selamba sentiasa tenteram
Dalam diam asap panas siap untuk berperang
Kepala hitam dalam kala garis putih bawah terbang
Galak galak galak suruh siapa yang menentang
Tiada siapa tahu apa yang ku pendam
Kisah silam dihentam ditendang
Takkan jadi abu benda yang ku genggam
Takkan jadi abu

Haluan ini pilihanku sendiri
Takkan kesali takkan undur diri
Percaturan jalanan nyawa dipertaruhkan
Sipi-sipi aja misi tetap diteruskan
Hingga hembusan yang terakhir
Hingga Izrail pun memanggil
Sila sila sila panggil gua saiko
Yang penting fly high lu die bro

Sendirian gerun petala
Guruh mengalirlah ke dalam darahku
Oh untunglah

Yang di atas goyang kaki
Yang bawah lari sana sini
Yang atas masih goyang kaki
Kau terjatuh nanti saja tali
Mata memerhati dada iri hati
Dia takkan henti hingga ku dibenam enam kaki

Sendirian gerun petala
Guruh mengalirlah ke dalam darahku
Oh untunglah


 Download MP3
SERVER 1
SERVER 2

Download Movie
www.dfm2u.com/2014/01/tokan-full-movie.html

Streaming Online
www.acg-tube.com/tokan-2013

Semoga Anda terhibur... :)

0 comments

Post a Comment

JOM KLIK IKLAN

Blog Archive