16 Mar 2014

FALSE FLAG Antara komspirasi dan realiti, kenapa dengan Malaysia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Bismillahirrahmanirrahim. Selawat dan Salam ke atas Junjungan Besar Baginda Rasulullah SAW. Dan dengan merekalah kita senantiasa beroleh syafaat dan manfaat baik dunia mahupun akhirat. Semoga terungkai segala misteri yang terbuku di alam Nusantara ini, Amiin.
Ini adalah artikel pertama saya yang ditulis di blog selepas beberapa hari tragedi kehilangan pesawat MH370 dilaporkan pihak media. Sejak 8 Mac sehingga kini, saya diasak bertalu-talu. Inbox saya tidak putus-putus menerima pelbagai mesej dan email daripada orang yang dikenali dan tidak dikenali berkenaan MH370.
Akhirnya saya membuat keputusan untuk menulisnya di wall facebook saya secara peribadi. Setelah beberapa siri artikel saya tulis di facebook, saya kira ia amatlah terhad dan kini setelah hampir 1 minggu kes ini berjalan, saya tergerak untuk menulis artikel ini di sebuah blog baru dan bukannya di blog bradokapak sendiri. Sila pastikan sebelum anda membaca artikel berikut, lengkapkan pengetahuan asas mengenai kes MH370 terlebih dahulu agar memudahkan anda untuk memahami situasi yang hendak diceritakan. Jika belum ada pengetahuan asasnya, boleh baca disini.
Tanpa melengahkan masa, saya nukilkan artikel saya seperti berikut....



MH370: Suatu Misteri

*Amaran Keras! Jangan baca jika anda tidak mampu untuk berfikir secara rasional dan waras. Jangan baca jika anda mempunyai tahap kepercayaan yang rendah dalam perkara baru. Artikel ini mungkin akan menyebabkan otak anda berfikir diluar kawalan dan ada unsur-unsur yang tidak dapat diterima logik akal manusia biasa. Saya tidak bertanggungjawab sekiranya anda mengalami masalah peribadi setelah membaca artikel ini. Ini hanyalah informasi yang dapat saya sampaikan diselingkan dengan teori saya serta teori rakan-rakan yang berjaya saya kutip daripada mereka.

1. Sebuah pesawat Boeng 777-200 penerbangan MH370 telah dilaporkan berlepas daripada Kuala Lumpur Airport (KUL) pada sekitar tengah malam 7 Mac 2014. Selang beberapa jam selepas itu, radar kawalan terputus hubungan dengan pesawat. Selang beberapa jam selepas itu, enjin Roll Royce 1 kipas yang terdapat dalam MH370 juga berhenti memberikan laporan enjin pada sekitar jam 1 pagi 8 Mac 2014.

2. Hanya selang 5 atau 4 jam selepas waktu terakhir pesawat kelihatan dalam radar barulah pihak MAS dan DCA memaklumkannya kepada orang awam.

3. Maka bermulalah sesi mendebarkan bagi seluruh dunia terutamanya warganegara Malaysia dan Beijing sendiri. Kita digemparkan dengan satu kejadian yang aneh lagi ganjil di mana tidak sampai 24 jam selepas itu, pihak berkuasa Amerika Syarikat (US) dengan tergesa-gesa telah menghantar segenap pasukan perisikan anti-pengganas mereka ke rantau ini. Ia terdiri daripada Federal Bureau Inteligence (FBI), Central Intelligence Agency (CIA) dan sekutu mereka Interpol. Dalam masa yang sama pihak US juga telah menyeru negara-negara rantau ini untuk sama-sama terlibat dalam misi membantu Search And Rescue (SAR) yang dijalankan pihak Malaysia.

4. Tidak kurang dari 24 jam, pelbagai bantuan telah dihantar oleh negara-negara jiran dan dua negara besar yang jauh, iaitu US dan Australia (Aussie). Seluruh misi SAR ini dikawal selia oleh pihak berkuasa Malaysia dibawah Kementerian Pengangkutan, Pertahanan dan juga pihak DCA, MAS, ATM, TUDM dan sekutu kerajaan. Dibantu oleh pihak media bagi hebahan umum, operasi SAR MH370 telah dilancarkan seawal pagi 8 Mac 2014.

5. Pesawat MH370 tersebut sebenarnya membawa seramai 239 orang penumpang termasuk 2 bayi dan 12 krew termasuk pilot dan co-pilot. Hanya seramai lebih kurang 38 orang sahaja penumpang warganegara Malaysia dan sekitar 10 orang sahaja berbangsa Melayu selebihnya adalah sekitar 152 orang warganegara China dan bakinya adalah pelancong asing daripada Ukraine, Australia dan negara-negara lain. Pilot adalah Kapten Zaharie dan dibantu co-pilot, Farid Hamid, 27 tahun. Info lengkap kronologi dan data penumpang pesawat boleh rujuk disini.

6. Apa yang memeranjatkan dunia adalah pihak US yang tergesa-gesa menghantar bala tentera mereka ke rantau ini kononnya bertujuan membantu misi SAR yang kita anjurkan. Pihak US telah menghantar lebih 30 buah US N. 7th Fleet ke Selat Melaka dan juga ke Laut China Selatan disamping membawa US KIDD, Pickney, Poseidon dan lain-lain kelengkapan canggih vessel dan pesawat mereka.

7. Saya ringkaskan, dalam masa yang sangat singkat sudah hampir 13 buah negara menyertai misi SAR ini dengan kelengkapan melebihi 80 buah jentera bersaiz besar.

8. Saya bersangka baik, semua pihak yang hadir memberi bantuan adalah disebabkan negara kita yang sangat baik hati. Orang kata, buat baik dibalas baik. Negara kita adalah satu-satunya negara yang tidak pernah terlepas misi bantuan ke mana-mana negara yang terkena bencana tak kira bila dan di mana.

9. Namun, saya juga bersetuju jika ada yang mengatakan pihak yang hadir menghantar bantuan SAR ini ada yang mengambil kesempatan.

10. Terutamanya pihak US dan sekutunya serta media antarabangsa yang sudah pasti dikawal oleh tangan-tangan ghaib. Mereka ini berperanan utama dalam menyebarkan provokasi dan pelbagai spekulasi liar untuk memancing kerajaan negara kita agar membuka pekung yang tersembunyi.

11. Namun saya tidak menolak ada antara mereka yang benar-benar ingin membantu kita dalam menyebarkan berita yang telus dan benar serta berita-berita diluar jangkaan orang awam.

12. Saya amat yakin, setiap kali press conference di adakan, tak kira dimana sekalipun ia dibuat, satu skrip khusus telahpun disediakan agar jalan cerita sama dengan yang dirancangkan.

13. Pada awalnya, skrip agak kucar kacir namun sejak kebelakangan ini ia seakan-akan semakin teliti dan selari menurut kehendak sang pencatur.

14. Okay, sekarang kita berbalik kepada punca dan asbab.

15. Pada satu minggu sebelum kejadian MH370 berlaku, saya telah ke Terengganu. Ketika di sana saya bertemu dengan seorang brader yang menceritakan kepada kami klu-klu kejadian yang berlaku pada minggu ini.

16. Kami langsung tidak menyangka yang kejadian MH370 ini terjadi seawal minggu ini dan ada kaitan dengan apa yang diberitahu kepada kami.

17. Untuk makluman, brader tersebut ada membuat satu upacara memintas masa di satu lokasi tempat berlakunya perang besar. Disitu, ada ramai geng-geng yahudi freemason illuminati yang sedang giat berusaha untuk memintas masa dunia bagi tujuan menjayakan misi NWO mereka.

18. Saya ringkaskan lagi, brader tadi telah memberi pihak kami beberapa klu antaranya adalah, Beijing - Johor, Singapore, Sabah - Sarawak, Cina - China dan juga Komunis - Kapitalis.

19. Apa yang brader tu ceritakan kepada kami, itu tidak dapat saya beritahu kerana ia bersifat classified.

20. Saya ingin mengulas sedikit klu tersebut kerana klu-klu ini pernah saya tulis di wall facebook saya dan saya telah berjanji untuk membahasnya di blog ini. Boleh baca disini sebagai rujukan. Pastikan anda ada akaun facebook terlebih dahulu sebelum membacanya.

21. Mengapa brader tersebut menyebutkan Beijing dan Johor? Kerana... Menurut brader tersebut, sudah lebih 70 ribu orang Cina dari tanah besar dan dari Singapura dibawa masuk ke Johor. Menurutnya lagi, dijangka lebih ramai orang Cina akan dibawa masuk daripada Beijing masuk ke Johor.

22. Ini adalah rancangan teliti yang telah lama direncanakan oleh tangan-tangan ghaib di negara ini.

23. Mengapa Sabah - Sarawak? Pernahkah korang terdengar ura-ura Sabah dan Sarawak hendak keluar daripada Malaysia? Pasti pernah....

24. Korang pernah dengar tak pasal perebutan Kepulauan Spratly antara beberapa buah negara, Malaysia (Sabah), China, Philipines, Vietnam dan US.

25. Kepulauan Spratly ini adalah antara cita-cita besar bagi US. Mereka sangat menginginkan kepulauan tersebut bagi menempatkan pangkalan mereka disitu.

26. Setakat ini, hanya pihak China sahaja yang berani meletakkan batu tanda dikawasan perairan Spratly sehingga perairan Sabah. Pihak China telah meletakkan batu tanda itu beberapa minggu sebelum MH370 dilaporkan hilang.

27. Langsung tiada liputan media terhadap kes ini. Namun, pihak TLDM Sabah telahpun tahu dan mereka masih menanti bantuan ketenteraan untuk dihantar ke Sabah sebagai persediaan andai terjadi apa-apa yang tidak diingini.

28. Kenapa Spratly menjadi rebutan? Kerana, disitu adalah lokasi yang strategik untuk mengawal perairan Laut China Selatan (LCS).

29. Kalau kita ada Pulau Perak di Utara Semenanjung untuk mengawal Straits of Malacca, maka kita perlukan Spratly untuk mengawal LCS.

30. Kerana itu US bercita-cita besar mengambil Spratly kerana mereka mahu meletakkan pangkalan tentera mereka disitu bagi mencapai cita-cita terakhir mereka iaitu menjayakan NWO di peringkat terakhir.

31. Jika Spratly jatuh ke tangan US, maka lengkaplah kesemua perairan yang ada dalam dunia telahpun dikawal oleh US. Semua laluan utama perairan dunia sudahpun dikawal ketat oleh pihak US. Tetapi hanya Spratly dan juga Pulau Perak yang masih belum dikawal oleh mereka.

32. Korang pernah terdengar bukan tentang kata-kata sejarah, "Siapa yang mengawal Selat Melaka, dia bagaikan mengawal Venice" atau lebih kurang begitu. Saya pun tak ingat sangat.

33. Mengapa ada ura-ura mengatakan bahawa pesawat telah berpatah balik dan tiba-tiba sahaja pesawat menuju ke arah Pulau Perak?

34. Sudah pasti ada pihak yang cuba mengambil kesempatan dan mungkin juga ada pihak terlepas cakap. Hal ini telah ditangani dengan cermat oleh pihak TUDM sendiri dengan membuat press conference menafikan radar mereka menemui MH370 berpatah balik ke arah Pulau Perak.

35. Saya setuju dengan tindakan TUDM kerana jika dunia tertumpu ke arah Pulau Perak, nescaya segenap kelengkapan perang yang ada disekitar perairan Malaysia pasti akan tertumpu ke situ dan ada kemungkinan pulau itu di'usik' oleh orang luar. Rujuk status facebook yang ini mengenai Pulau Perak.

36. Apa yang ada di pulau tersebut? Di mana lokasinya? Korang boleh rujuk google map kalau nak tau sangat. Yang pasti, di dalamnya ada banyak batuan granit dan hanya ada satu pusat pelancongan dan satu pangkalan tentera berskala kecil yang hanya mampu menempatkan satu platun tentera sahaja. Di puncak bukit granit itu terdapat satu landasan kecil yang mampu menampung pendaratan helikopter Nuri.

37. Pada sekitar tahun 70-an kalau tidak silap saya, ketika itu Tun Dr Mahatir telah mengarahkan agar kita membuka satu pusat pelancongan disitu dan menempatkan satu pengkalan tentera bagi mengawal kedaulatan pulau tersebut daripada jatuh ke tangan orang lain. Tindakan bijak ini Alhamdulillah telah berjaya menjaga kedaulatan Straits of Malacca sehingga hari ini.

38. Berbeza dengan Pulau-pulau lain yang kebanyakannya sudah jatuh ke tangan orang luar dan ada yang masih menjadi rebutan. Sebagai contoh terdekat, Pulau Batu Putih, Spratly, Andaman dan lain-lain.

39. Kerana itulah saya sebelum ini langsung TIDAK bersetuju akan ura-ura menyatakan pesawat MH370 telah terhempas di sekitar Pulau Perak dan sudah banyak beg mayat dibawa ke sana. Ini adalah satu spekulasi yang tidak menguntungkan negara. Rujuk status ini mengenai pesawat terhempas di Pulau Perak.

40. Saya tinggalkan spekulasi mengenai Pulau Perak. Walaupun secara tiba-tiba ramai rakyat Malaysia yang sebelum ini langsung tidak pernah tahu mengenai Pulau Perak ini tiba-tiba mengetahuinya. Apapun terima kasih juga kepada orang yang sudi menyebarkan spekulasi tersebut kerana mereka telah berjaya membuatkan ramai orang kita ambil tahu akan geografi negara sendiri. Setiap yang berlaku ada baik dan buruknya. Sekarang sudah terbukti.

41. Okay, kita berbalik kepada MH370 itu sendiri. Menurut bacaan radar yang disiarkan kepada media, pesawat hilang hubungan sekitar 1.07 pagi 8 Mac 2014 dan terputus imej dari radar ketika itu juga.

42. Menurut radar lain pula (TUDM dan Flightradar online), pesawat telah melakukan pusingan beberapa darjah dan ketika pusingan itu berlaku, ia sedang naik lebih tinggi pada kadar lebih 30ribu kaki dari aras laut. Lantas selepas beberapa saat pusingan dibuat, pesawat telah vanished daripada semua radar yang ada.

43. Disini, sangat banyak persoalan timbul. Kebiasaannya orang akan tertanya-tanya, adakah pesawat berpatah balik? Adakah pesawat sengaja diputuskan hubungan radar? Adakah radar dimatikan? Adakah orang di dalam pesawat sendiri yang mematikan isyarat radar atau kotak hitam?

44. Saya kurang berminat dengan soalan seperti itu. Saya ingin mengajukan satu persoalan diluar akal kita semua. Mungkin ada antara kalian yang terfikir tentang soalan ini... Kemanakah sebenarnya hala tujuan pesawat setelah membuat pusingan beberapa darjah?

45. Jika pesawat berpatah balik, seharusnya pusingan lebih daripada 90 darjah. Sekiranya pesawat terbang terus, kita boleh andaikan pusingan yang berlaku itu adalah saat cemas di dalam pesawat.

46. Untuk menentukan hala tuju pesawat, hanya pilot dan co-pilot yang boleh mengawalnya.

47. Pesawat ini bukanlah pesawat tempur sebaliknya pesawat komersil buatan US daripada syarikat Boeing. Di dalam pesawat terdapat seorang individu yang sangat berharga bagi negara kita.

48. Siapakah dia? Orangnya adalah Kapten Zaharie sendiri iaitu pilot pesawat tersebut. Beliau adalah seorang pilot yang sangat-sangat berpengalaman dalam MAS. Beliau telah terbang lebih 18 ribu jam sepanjang berkhidmat dengan MAS. Beliau seorang yang sangat mahir selok belok pesawat Boeing dan segenap penerbangan MAS. Rujuk artikel ini.

49. Tahukah anda? Kapten Zaharie memiliki satu kemahiran yang sangat unik berbanding pilot lain dalam MAS. Kapten Zaharie mampu mendaratkan sebuah pesawat Boeing dilandasan yang pendek daripada landasan yang sepatutnya. Kapten Zaharie pernah mendaratkan Boeing bersaiz besar di Lapangan Terbang Kuala Terengganu satu masa dahulu. Sesiapa yang kerja dengan MAS mungkin boleh check kesahihan berita yang saya tuliskan ini. Boleh email saya atau hubungi saya di facebook untuk membetulkan fakta ini jika salah.

50. Sepatutnya pada hari tersebut, Kapten Zaharie harus bercuti sebaliknya dia telah dipanggil untuk menerbangkan pesawat tersebut. Ini saya terima dari seorang rakan yang rapat dengan ahli keluarga Kapten. Jika ada ahli keluarga yang terbaca dan menafikannya, boleh hubungi saya juga untuk membetulkannya.

51. Untuk melakukan pendaratan disesuatu lokasi yang mempunyai landing pad yang pendek, kepakaran yang ada pada Kapten Zaharie amatlah diperlukan. Hanya beliau yang mampu mendaratkan MH370 dimana-mana kawasan yang dirasakan perlu.

52. Disini, sudah ada satu petunjuk bahawa pesawat MH370 ini sebenarnya sudahpun ditarget oleh individu tertentu. Kerana apa? Kerana pesawat ini membawa pelbagai aset berharga, antaranya Kapten Zaharie sendiri dan sekiranya pesawat dikehendaki melakukan misi terahsia, maka kepakaran Kapten Zaharie sangat-sangat diperlukan.

53. Saya tidak mengandaikan Kapten Zaharie terlibat secara langsung sekiranya laporan pesawat dirampas adalah benar. Sebaliknya Kapten Zaharie adalah seorang yang baik dan sedang menjalankan tugasnya dengan patuh dan taat.

54. Begitu juga dengan co-pilotnya yang bernama Fariq Abd Hamid. Saya sifatkan tindakan media antarabangsa menyebarkan berita dan gambaran buruk terhadap co-pilot dan pilot kita ini sebenarnya hanyalah diversion untuk membuatkan mata dunia memandang buruk terhadap kedua-dua mereka sekaligus orang ramai akan melupakan kelebihan yang ada pada mereka berdua.

55. Saya memohon maaf kepada keluarga Kapten dan co-pilot sekiranya ada mana-mana kata-kata saya membuatkan kalian terguris.

56. Selain mereka berdua, ada banyak lagi aset berharga di dalam pesawat MH370. Antaranya adalah seramai 150 orang warga China itu sendiri. Rujuk balik hint yang telah diberi oleh brader yang saya ceritakan dalam point 18 di atas.

57. Antara 150 orang lebih atau kurang itu, terdapat sekurang-kurangnya 20 orang pekerja freescale yang mana mereka bekerja dengan sebuah syarikat US untuk hak paten sebuah cip baru. Boleh rujuk artikel ini.

58. Selain itu, ada 2 orang warganegara Ukraine dan juga beberapa orang warganegara Australia. Di dalam pesawat juga membawa pelbagai muatan.

59. Saya ingin berkongsi sedikit telahan nakal daripada seorang rakan saya. Kata beliau, pesawat MH370 sebenarnya membawa khazanah emas dan juga harta yang dipunggah daripada negara kita untuk dihantar ke China sebagai tukaran kepada suatu benda yang bernilai.

60. Sebaliknya ketika separuh jalan, pesawat telah hilang dan dibawa masuk ke alam ghaib. Ini kerana jin yang menjaga emas-emas Nusantara tersebut marah lantas menghilangkan pesawat untuk mengambil kembali emas yang ada di dalamnya bagi dipulangkan ke tempat asalnya.

61. Lebih nakal lagi, ada rakan saya berkata pesawat MH370 ini sebenarnya membawa dokumen perang antara beberapa negeri. Dokumen ini amat penting bagi mengelakkan Perang Dunia ke-4 daripada tercetus. Sementara itu, US dilihat sangat bercita-cita tinggi untuk melancarkan kempen perang dunia ke-4 bagi menghancurkan blok-blok komunis dan syiah.

62. Paling nakal, ada yang berkata pesawat MH370 sudahpun selamat landing disebuah pulau dan isi berharga sudah dibawa keluar dan ada antara mereka sudah dipanggil pulang ke Malaysia dan masuk melalui KLIA tanpa sedikit halangan dan tidak diketahui umum pun. Sementara itu pesawat masih disimpan untuk tujuan tertentu bagi melancarkan tugas tertentu.

63. Saya tidak menolak ketiga-tiga telahan nakal itu tetapi saya tidak juga menerimanya bulat-bulat.

64. Okay, saya berbalik kepada persoalan yang saya ajukan tadi. Kemanakah sebenarnya pesawat itu terbang setelah menukar arah pergerakannya di udara pada sekitar jam 1.07 pagi 8 Mac 2014??

65. Menurut media 14 Mac 2014, pesawat tidak terbang melebihi 4 jam setelah terputus hubungan. Ini diperkuatkan lagi dengan kenyataan daripada pihak DCA dan MAS sendiri kerana enjin Roll Royce berhenti memberikan laporan pada jam berikutnya.

66. Jadi saya andaikan pesawat tidak berada jauh daripada semenanjung Malaysia. Ini teori saya sendiri. Pesawat masih ada di kawasan berdekatan perairan negara jiran kita. Disebelah mana? Disebelah Laut China Selatan kah atau disebelah Lautan Andaman??

67. Korang cuba cari berdasarkan klu-klu yang telahpun diberikan di atas sana.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Bismillahirrahmanirrahim. Selawat dan Salam ke atas Junjungan Besar Baginda Rasulullah SAW. Dan dengan merekalah kita senantiasa beroleh syafaat dan manfaat baik dunia mahupun akhirat. Semoga terungkai segala misteri yang terbuku di alam Nusantara ini, Amiin.
Ini adalah artikel pertama saya yang ditulis di blog selepas beberapa hari tragedi kehilangan pesawat MH370 dilaporkan pihak media. Sejak 8 Mac sehingga kini, saya diasak bertalu-talu. Inbox saya tidak putus-putus menerima pelbagai mesej dan email daripada orang yang dikenali dan tidak dikenali berkenaan MH370.
Akhirnya saya membuat keputusan untuk menulisnya di wall facebook saya secara peribadi. Setelah beberapa siri artikel saya tulis di facebook, saya kira ia amatlah terhad dan kini setelah hampir 1 minggu kes ini berjalan, saya tergerak untuk menulis artikel ini di sebuah blog baru dan bukannya di blog bradokapak sendiri. Sila pastikan sebelum anda membaca artikel berikut, lengkapkan pengetahuan asas mengenai kes MH370 terlebih dahulu agar memudahkan anda untuk memahami situasi yang hendak diceritakan. Jika belum ada pengetahuan asasnya, boleh baca disini.
Tanpa melengahkan masa, saya nukilkan artikel saya seperti berikut....



MH370: Suatu Misteri

*Amaran Keras! Jangan baca jika anda tidak mampu untuk berfikir secara rasional dan waras. Jangan baca jika anda mempunyai tahap kepercayaan yang rendah dalam perkara baru. Artikel ini mungkin akan menyebabkan otak anda berfikir diluar kawalan dan ada unsur-unsur yang tidak dapat diterima logik akal manusia biasa. Saya tidak bertanggungjawab sekiranya anda mengalami masalah peribadi setelah membaca artikel ini. Ini hanyalah informasi yang dapat saya sampaikan diselingkan dengan teori saya serta teori rakan-rakan yang berjaya saya kutip daripada mereka.

1. Sebuah pesawat Boeng 777-200 penerbangan MH370 telah dilaporkan berlepas daripada Kuala Lumpur Airport (KUL) pada sekitar tengah malam 7 Mac 2014. Selang beberapa jam selepas itu, radar kawalan terputus hubungan dengan pesawat. Selang beberapa jam selepas itu, enjin Roll Royce 1 kipas yang terdapat dalam MH370 juga berhenti memberikan laporan enjin pada sekitar jam 1 pagi 8 Mac 2014.

2. Hanya selang 5 atau 4 jam selepas waktu terakhir pesawat kelihatan dalam radar barulah pihak MAS dan DCA memaklumkannya kepada orang awam.

3. Maka bermulalah sesi mendebarkan bagi seluruh dunia terutamanya warganegara Malaysia dan Beijing sendiri. Kita digemparkan dengan satu kejadian yang aneh lagi ganjil di mana tidak sampai 24 jam selepas itu, pihak berkuasa Amerika Syarikat (US) dengan tergesa-gesa telah menghantar segenap pasukan perisikan anti-pengganas mereka ke rantau ini. Ia terdiri daripada Federal Bureau Inteligence (FBI), Central Intelligence Agency (CIA) dan sekutu mereka Interpol. Dalam masa yang sama pihak US juga telah menyeru negara-negara rantau ini untuk sama-sama terlibat dalam misi membantu Search And Rescue (SAR) yang dijalankan pihak Malaysia.

4. Tidak kurang dari 24 jam, pelbagai bantuan telah dihantar oleh negara-negara jiran dan dua negara besar yang jauh, iaitu US dan Australia (Aussie). Seluruh misi SAR ini dikawal selia oleh pihak berkuasa Malaysia dibawah Kementerian Pengangkutan, Pertahanan dan juga pihak DCA, MAS, ATM, TUDM dan sekutu kerajaan. Dibantu oleh pihak media bagi hebahan umum, operasi SAR MH370 telah dilancarkan seawal pagi 8 Mac 2014.

5. Pesawat MH370 tersebut sebenarnya membawa seramai 239 orang penumpang termasuk 2 bayi dan 12 krew termasuk pilot dan co-pilot. Hanya seramai lebih kurang 38 orang sahaja penumpang warganegara Malaysia dan sekitar 10 orang sahaja berbangsa Melayu selebihnya adalah sekitar 152 orang warganegara China dan bakinya adalah pelancong asing daripada Ukraine, Australia dan negara-negara lain. Pilot adalah Kapten Zaharie dan dibantu co-pilot, Farid Hamid, 27 tahun. Info lengkap kronologi dan data penumpang pesawat boleh rujuk disini.

6. Apa yang memeranjatkan dunia adalah pihak US yang tergesa-gesa menghantar bala tentera mereka ke rantau ini kononnya bertujuan membantu misi SAR yang kita anjurkan. Pihak US telah menghantar lebih 30 buah US N. 7th Fleet ke Selat Melaka dan juga ke Laut China Selatan disamping membawa US KIDD, Pickney, Poseidon dan lain-lain kelengkapan canggih vessel dan pesawat mereka.

7. Saya ringkaskan, dalam masa yang sangat singkat sudah hampir 13 buah negara menyertai misi SAR ini dengan kelengkapan melebihi 80 buah jentera bersaiz besar.

8. Saya bersangka baik, semua pihak yang hadir memberi bantuan adalah disebabkan negara kita yang sangat baik hati. Orang kata, buat baik dibalas baik. Negara kita adalah satu-satunya negara yang tidak pernah terlepas misi bantuan ke mana-mana negara yang terkena bencana tak kira bila dan di mana.

9. Namun, saya juga bersetuju jika ada yang mengatakan pihak yang hadir menghantar bantuan SAR ini ada yang mengambil kesempatan.

10. Terutamanya pihak US dan sekutunya serta media antarabangsa yang sudah pasti dikawal oleh tangan-tangan ghaib. Mereka ini berperanan utama dalam menyebarkan provokasi dan pelbagai spekulasi liar untuk memancing kerajaan negara kita agar membuka pekung yang tersembunyi.

11. Namun saya tidak menolak ada antara mereka yang benar-benar ingin membantu kita dalam menyebarkan berita yang telus dan benar serta berita-berita diluar jangkaan orang awam.

12. Saya amat yakin, setiap kali press conference di adakan, tak kira dimana sekalipun ia dibuat, satu skrip khusus telahpun disediakan agar jalan cerita sama dengan yang dirancangkan.

13. Pada awalnya, skrip agak kucar kacir namun sejak kebelakangan ini ia seakan-akan semakin teliti dan selari menurut kehendak sang pencatur.

14. Okay, sekarang kita berbalik kepada punca dan asbab.

15. Pada satu minggu sebelum kejadian MH370 berlaku, saya telah ke Terengganu. Ketika di sana saya bertemu dengan seorang brader yang menceritakan kepada kami klu-klu kejadian yang berlaku pada minggu ini.

16. Kami langsung tidak menyangka yang kejadian MH370 ini terjadi seawal minggu ini dan ada kaitan dengan apa yang diberitahu kepada kami.

17. Untuk makluman, brader tersebut ada membuat satu upacara memintas masa di satu lokasi tempat berlakunya perang besar. Disitu, ada ramai geng-geng yahudi freemason illuminati yang sedang giat berusaha untuk memintas masa dunia bagi tujuan menjayakan misi NWO mereka.

18. Saya ringkaskan lagi, brader tadi telah memberi pihak kami beberapa klu antaranya adalah, Beijing - Johor, Singapore, Sabah - Sarawak, Cina - China dan juga Komunis - Kapitalis.

19. Apa yang brader tu ceritakan kepada kami, itu tidak dapat saya beritahu kerana ia bersifat classified.

20. Saya ingin mengulas sedikit klu tersebut kerana klu-klu ini pernah saya tulis di wall facebook saya dan saya telah berjanji untuk membahasnya di blog ini. Boleh baca disini sebagai rujukan. Pastikan anda ada akaun facebook terlebih dahulu sebelum membacanya.

21. Mengapa brader tersebut menyebutkan Beijing dan Johor? Kerana... Menurut brader tersebut, sudah lebih 70 ribu orang Cina dari tanah besar dan dari Singapura dibawa masuk ke Johor. Menurutnya lagi, dijangka lebih ramai orang Cina akan dibawa masuk daripada Beijing masuk ke Johor.

22. Ini adalah rancangan teliti yang telah lama direncanakan oleh tangan-tangan ghaib di negara ini.

23. Mengapa Sabah - Sarawak? Pernahkah korang terdengar ura-ura Sabah dan Sarawak hendak keluar daripada Malaysia? Pasti pernah....

24. Korang pernah dengar tak pasal perebutan Kepulauan Spratly antara beberapa buah negara, Malaysia (Sabah), China, Philipines, Vietnam dan US.

25. Kepulauan Spratly ini adalah antara cita-cita besar bagi US. Mereka sangat menginginkan kepulauan tersebut bagi menempatkan pangkalan mereka disitu.

26. Setakat ini, hanya pihak China sahaja yang berani meletakkan batu tanda dikawasan perairan Spratly sehingga perairan Sabah. Pihak China telah meletakkan batu tanda itu beberapa minggu sebelum MH370 dilaporkan hilang.

27. Langsung tiada liputan media terhadap kes ini. Namun, pihak TLDM Sabah telahpun tahu dan mereka masih menanti bantuan ketenteraan untuk dihantar ke Sabah sebagai persediaan andai terjadi apa-apa yang tidak diingini.

28. Kenapa Spratly menjadi rebutan? Kerana, disitu adalah lokasi yang strategik untuk mengawal perairan Laut China Selatan (LCS).

29. Kalau kita ada Pulau Perak di Utara Semenanjung untuk mengawal Straits of Malacca, maka kita perlukan Spratly untuk mengawal LCS.

30. Kerana itu US bercita-cita besar mengambil Spratly kerana mereka mahu meletakkan pangkalan tentera mereka disitu bagi mencapai cita-cita terakhir mereka iaitu menjayakan NWO di peringkat terakhir.

31. Jika Spratly jatuh ke tangan US, maka lengkaplah kesemua perairan yang ada dalam dunia telahpun dikawal oleh US. Semua laluan utama perairan dunia sudahpun dikawal ketat oleh pihak US. Tetapi hanya Spratly dan juga Pulau Perak yang masih belum dikawal oleh mereka.

32. Korang pernah terdengar bukan tentang kata-kata sejarah, "Siapa yang mengawal Selat Melaka, dia bagaikan mengawal Venice" atau lebih kurang begitu. Saya pun tak ingat sangat.

33. Mengapa ada ura-ura mengatakan bahawa pesawat telah berpatah balik dan tiba-tiba sahaja pesawat menuju ke arah Pulau Perak?

34. Sudah pasti ada pihak yang cuba mengambil kesempatan dan mungkin juga ada pihak terlepas cakap. Hal ini telah ditangani dengan cermat oleh pihak TUDM sendiri dengan membuat press conference menafikan radar mereka menemui MH370 berpatah balik ke arah Pulau Perak.

35. Saya setuju dengan tindakan TUDM kerana jika dunia tertumpu ke arah Pulau Perak, nescaya segenap kelengkapan perang yang ada disekitar perairan Malaysia pasti akan tertumpu ke situ dan ada kemungkinan pulau itu di'usik' oleh orang luar. Rujuk status facebook yang ini mengenai Pulau Perak.

36. Apa yang ada di pulau tersebut? Di mana lokasinya? Korang boleh rujuk google map kalau nak tau sangat. Yang pasti, di dalamnya ada banyak batuan granit dan hanya ada satu pusat pelancongan dan satu pangkalan tentera berskala kecil yang hanya mampu menempatkan satu platun tentera sahaja. Di puncak bukit granit itu terdapat satu landasan kecil yang mampu menampung pendaratan helikopter Nuri.

37. Pada sekitar tahun 70-an kalau tidak silap saya, ketika itu Tun Dr Mahatir telah mengarahkan agar kita membuka satu pusat pelancongan disitu dan menempatkan satu pengkalan tentera bagi mengawal kedaulatan pulau tersebut daripada jatuh ke tangan orang lain. Tindakan bijak ini Alhamdulillah telah berjaya menjaga kedaulatan Straits of Malacca sehingga hari ini.

38. Berbeza dengan Pulau-pulau lain yang kebanyakannya sudah jatuh ke tangan orang luar dan ada yang masih menjadi rebutan. Sebagai contoh terdekat, Pulau Batu Putih, Spratly, Andaman dan lain-lain.

39. Kerana itulah saya sebelum ini langsung TIDAK bersetuju akan ura-ura menyatakan pesawat MH370 telah terhempas di sekitar Pulau Perak dan sudah banyak beg mayat dibawa ke sana. Ini adalah satu spekulasi yang tidak menguntungkan negara. Rujuk status ini mengenai pesawat terhempas di Pulau Perak.

40. Saya tinggalkan spekulasi mengenai Pulau Perak. Walaupun secara tiba-tiba ramai rakyat Malaysia yang sebelum ini langsung tidak pernah tahu mengenai Pulau Perak ini tiba-tiba mengetahuinya. Apapun terima kasih juga kepada orang yang sudi menyebarkan spekulasi tersebut kerana mereka telah berjaya membuatkan ramai orang kita ambil tahu akan geografi negara sendiri. Setiap yang berlaku ada baik dan buruknya. Sekarang sudah terbukti.

41. Okay, kita berbalik kepada MH370 itu sendiri. Menurut bacaan radar yang disiarkan kepada media, pesawat hilang hubungan sekitar 1.07 pagi 8 Mac 2014 dan terputus imej dari radar ketika itu juga.

42. Menurut radar lain pula (TUDM dan Flightradar online), pesawat telah melakukan pusingan beberapa darjah dan ketika pusingan itu berlaku, ia sedang naik lebih tinggi pada kadar lebih 30ribu kaki dari aras laut. Lantas selepas beberapa saat pusingan dibuat, pesawat telah vanished daripada semua radar yang ada.

43. Disini, sangat banyak persoalan timbul. Kebiasaannya orang akan tertanya-tanya, adakah pesawat berpatah balik? Adakah pesawat sengaja diputuskan hubungan radar? Adakah radar dimatikan? Adakah orang di dalam pesawat sendiri yang mematikan isyarat radar atau kotak hitam?

44. Saya kurang berminat dengan soalan seperti itu. Saya ingin mengajukan satu persoalan diluar akal kita semua. Mungkin ada antara kalian yang terfikir tentang soalan ini... Kemanakah sebenarnya hala tujuan pesawat setelah membuat pusingan beberapa darjah?

45. Jika pesawat berpatah balik, seharusnya pusingan lebih daripada 90 darjah. Sekiranya pesawat terbang terus, kita boleh andaikan pusingan yang berlaku itu adalah saat cemas di dalam pesawat.

46. Untuk menentukan hala tuju pesawat, hanya pilot dan co-pilot yang boleh mengawalnya.

47. Pesawat ini bukanlah pesawat tempur sebaliknya pesawat komersil buatan US daripada syarikat Boeing. Di dalam pesawat terdapat seorang individu yang sangat berharga bagi negara kita.

48. Siapakah dia? Orangnya adalah Kapten Zaharie sendiri iaitu pilot pesawat tersebut. Beliau adalah seorang pilot yang sangat-sangat berpengalaman dalam MAS. Beliau telah terbang lebih 18 ribu jam sepanjang berkhidmat dengan MAS. Beliau seorang yang sangat mahir selok belok pesawat Boeing dan segenap penerbangan MAS. Rujuk artikel ini.

49. Tahukah anda? Kapten Zaharie memiliki satu kemahiran yang sangat unik berbanding pilot lain dalam MAS. Kapten Zaharie mampu mendaratkan sebuah pesawat Boeing dilandasan yang pendek daripada landasan yang sepatutnya. Kapten Zaharie pernah mendaratkan Boeing bersaiz besar di Lapangan Terbang Kuala Terengganu satu masa dahulu. Sesiapa yang kerja dengan MAS mungkin boleh check kesahihan berita yang saya tuliskan ini. Boleh email saya atau hubungi saya di facebook untuk membetulkan fakta ini jika salah.

50. Sepatutnya pada hari tersebut, Kapten Zaharie harus bercuti sebaliknya dia telah dipanggil untuk menerbangkan pesawat tersebut. Ini saya terima dari seorang rakan yang rapat dengan ahli keluarga Kapten. Jika ada ahli keluarga yang terbaca dan menafikannya, boleh hubungi saya juga untuk membetulkannya.

51. Untuk melakukan pendaratan disesuatu lokasi yang mempunyai landing pad yang pendek, kepakaran yang ada pada Kapten Zaharie amatlah diperlukan. Hanya beliau yang mampu mendaratkan MH370 dimana-mana kawasan yang dirasakan perlu.

52. Disini, sudah ada satu petunjuk bahawa pesawat MH370 ini sebenarnya sudahpun ditarget oleh individu tertentu. Kerana apa? Kerana pesawat ini membawa pelbagai aset berharga, antaranya Kapten Zaharie sendiri dan sekiranya pesawat dikehendaki melakukan misi terahsia, maka kepakaran Kapten Zaharie sangat-sangat diperlukan.

53. Saya tidak mengandaikan Kapten Zaharie terlibat secara langsung sekiranya laporan pesawat dirampas adalah benar. Sebaliknya Kapten Zaharie adalah seorang yang baik dan sedang menjalankan tugasnya dengan patuh dan taat.

54. Begitu juga dengan co-pilotnya yang bernama Fariq Abd Hamid. Saya sifatkan tindakan media antarabangsa menyebarkan berita dan gambaran buruk terhadap co-pilot dan pilot kita ini sebenarnya hanyalah diversion untuk membuatkan mata dunia memandang buruk terhadap kedua-dua mereka sekaligus orang ramai akan melupakan kelebihan yang ada pada mereka berdua.

55. Saya memohon maaf kepada keluarga Kapten dan co-pilot sekiranya ada mana-mana kata-kata saya membuatkan kalian terguris.

56. Selain mereka berdua, ada banyak lagi aset berharga di dalam pesawat MH370. Antaranya adalah seramai 150 orang warga China itu sendiri. Rujuk balik hint yang telah diberi oleh brader yang saya ceritakan dalam point 18 di atas.

57. Antara 150 orang lebih atau kurang itu, terdapat sekurang-kurangnya 20 orang pekerja freescale yang mana mereka bekerja dengan sebuah syarikat US untuk hak paten sebuah cip baru. Boleh rujuk artikel ini.

58. Selain itu, ada 2 orang warganegara Ukraine dan juga beberapa orang warganegara Australia. Di dalam pesawat juga membawa pelbagai muatan.

59. Saya ingin berkongsi sedikit telahan nakal daripada seorang rakan saya. Kata beliau, pesawat MH370 sebenarnya membawa khazanah emas dan juga harta yang dipunggah daripada negara kita untuk dihantar ke China sebagai tukaran kepada suatu benda yang bernilai.

60. Sebaliknya ketika separuh jalan, pesawat telah hilang dan dibawa masuk ke alam ghaib. Ini kerana jin yang menjaga emas-emas Nusantara tersebut marah lantas menghilangkan pesawat untuk mengambil kembali emas yang ada di dalamnya bagi dipulangkan ke tempat asalnya.

61. Lebih nakal lagi, ada rakan saya berkata pesawat MH370 ini sebenarnya membawa dokumen perang antara beberapa negeri. Dokumen ini amat penting bagi mengelakkan Perang Dunia ke-4 daripada tercetus. Sementara itu, US dilihat sangat bercita-cita tinggi untuk melancarkan kempen perang dunia ke-4 bagi menghancurkan blok-blok komunis dan syiah.

62. Paling nakal, ada yang berkata pesawat MH370 sudahpun selamat landing disebuah pulau dan isi berharga sudah dibawa keluar dan ada antara mereka sudah dipanggil pulang ke Malaysia dan masuk melalui KLIA tanpa sedikit halangan dan tidak diketahui umum pun. Sementara itu pesawat masih disimpan untuk tujuan tertentu bagi melancarkan tugas tertentu.

63. Saya tidak menolak ketiga-tiga telahan nakal itu tetapi saya tidak juga menerimanya bulat-bulat.

64. Okay, saya berbalik kepada persoalan yang saya ajukan tadi. Kemanakah sebenarnya pesawat itu terbang setelah menukar arah pergerakannya di udara pada sekitar jam 1.07 pagi 8 Mac 2014??

65. Menurut media 14 Mac 2014, pesawat tidak terbang melebihi 4 jam setelah terputus hubungan. Ini diperkuatkan lagi dengan kenyataan daripada pihak DCA dan MAS sendiri kerana enjin Roll Royce berhenti memberikan laporan pada jam berikutnya.

66. Jadi saya andaikan pesawat tidak berada jauh daripada semenanjung Malaysia. Ini teori saya sendiri. Pesawat masih ada di kawasan berdekatan perairan negara jiran kita. Disebelah mana? Disebelah Laut China Selatan kah atau disebelah Lautan Andaman??

67. Korang cuba cari berdasarkan klu-klu yang telahpun diberikan di atas sana.

68. Saya sendiri TIDAK BERANI hendak memberitahu dimanakah lokasi pesawat. Apa yang pasti, saya berani menyatakan bahawa pesawat masih berada di perairan berdekatan Semenanjung sahaja dan pihak kerajaan kita sudahpun mendapat klu tersebut pada hari ini (14 Mac 2014) iaitu genap 7 hari pesawat hilang.

69. Ada satu persoalan, mengapa pihak US bermati-matian hendak mencari pesawat dipersekitaran Selat Melaka pada awalnya. Saya kira ini sudah terjawab berdasarkan klu pada point 32 dan seterusnya. Perasan tak selepas hari kedua kejadian ini berlaku, pihak US tidak lagi menumpukan perhatian di perairan Selat Melaka sebaliknya cuba mencari alasan untuk naik ke utara sedikit.

70. Ketika itulah mereka cuba memfokuskan kepada Pulau Perak. Namun beberapa hari selepasnya pihak TUDM menyangkal dakwaan tersebut lantas hari yang sama, pihak US telah memfokuskan kawasan sekitar Andaman Sea sehingga kawasan Bay of Bengal.

71. Kenapa mereka tidak pernah menyebutkan Pulau Diego Garcia seperti yang banyak disebut-sebut oleh orang awam di facebook? Kenapa mereka tidak lagi memfokuskan kepada Pulau Perak?

72. Kerana mereka tahu semua andaian-andaian yang tersebar di facebook adalah tidak benar sama sekali. Tidak ada MH370 di Diego Garcia kerana pesawat MH370 sudah pasti tidak cukup bekalan bahan api untuk terbang ke sana melainkan ada pesawat perjuang yang dihantar untuk mengisi kerosen ketika MH370 terbang diudara.

73. Namun, teori itu terbatal kerana pihak US hanya tiba di perairan Malaysia pada siang 8 Mac 2014 iaitu beberapa jam selepas pesawat hilang.

74. Jadi, sekarang ini persoalan besarnya, MENGAPAKAH pihak US bermati-matian memfokuskan pencarian di sekitar Lautan Andaman dan Lautan Hindi sebaliknya pihak kita bermati-matian menafikan pesawat terbang lebih 4 jam dan tidak menuju ke Pulau Perak????????????

75. Tetapi dalam masa yang sama, pihak kita turut bersetuju untuk sama-sama mencari MH370 disekitar Andaman bersama-sama US dan lain-lain negara. Dalam masa yang sama juga China sudah mula menghantar kelengkapannya dari China menuju ke arah perairan Vietnam.

76. Saya kongsikan satu lagi andaian nakal. Sebenarnya tujuan US menghantar banyak kelengkapannya ke Laut China Selatan pada awalnya adalah bertujuan untuk menunjukkan kepada China dan sekutunya akan kekuatan US.

77. Selepas menemui satu klu, pihak US tiba-tiba mengundurkan kelengkapannya daripada LCS dan menuju ke Andaman pula. Kebetulan masa yang sama, China telah membawa turun kelengkapannya menghampiri perairan Vietnam.

78. Disitu terserlah ketakutan US selepas melihat China berani menggertak US kembali dengan aksi silap mata tersebut. Kebetulan yang sama, 10 orang delegasi khas daripada China telah dihantar ke Malaysia dan tiba di KLIA sekitar 12 Mac 2014.

79. Apa tujuan dan niat delegasi ini saya tidak tahu tetapi saya berharap ianya baik belaka.

80. Saya kongsikan satu lagi andaian nakal, pihak US sebenarnya sudah menemui satu klu besar yang mana ia amat begitu yakin membawa kelengkapannya ke perairan Andaman dan sekitarnya dan siap ajak India bantu cari di Lautan India lagi tuuuu.....

81. Nah, tiba-tiba pihak kerajaan kita mengeluarkan statement menafikan tetapi dalam masa sama turut mencari disitu.

82. Nah, sekarang cuba kaitkan dengan point 44 dan 68.

83. Okay, sekarang korang dah boleh nampak kan permainan antarabangsa. Permainan global bukannya glokal. Permainan ini adalah wayang dunia dan media berperanan utama untuk mengkaburi mata dunia daripada mengetahui plan terancang para pemimpin setiap negara.

84. Setiap negara mempunyai kepentingan mereka tersendiri. Malaysia sudah pasti mahu menjaga imejnya dan menjaga identiti serta rahsia yang ada di lembah Nusantara ini daripada bocor ke tangan orang luar.

85. Sebaliknya kepentingan media luar adalah mengapi-apikan disamping memprovok kerajaan kita agar terserlah kebodohan yang ada pada pemimpin kita.

86. Saya percaya dan yakin kerajaan kita tidak bodoh seperti yang disangkakan ramai orang. Jika mereka bodoh sekalipun, tetapi penasihat yang ada dibelakang setiap pemimpin kita bukan calang-calang orang.

87. Biarlah setiap kali sidang media, pihak kita kelihatan tidak meyakinkan atau 'bodoh-bodoh' asalkan rahsia negara terjaga.

88. Mengenai bomoh yang bawa pendayung dan buah kelapa tu, saya tak mahu ulas kerana itu adalah bidang ilmu dia. Saya cuma mahu katakan bahawa bomoh tersebut juga berperanan penting dalam hal ini. Pasal apa pula?? Sila rujuk artikel ini....

89. Mengenai parodi yang tersebar sampai satu dunia pun terikut-ikut, itu saya sudah jelaskan dalam point 85 iaitu media berperanan penting untuk memprovok kerajaan kita dalam keadaan genting. Jadi, hentikan sahaja daripada terus menyebarkan parodi atau apa sahaja yang merepek, kerana ia sedikit pun tidak membantu pencarian MH370.

90. Mengenai teori konspirasi lagu Pitbull dan Shakira serta movie Transformers, saya tidak mahu ulas kerana sudah saya ulas dalam artikel ini. Boleh baca untuk memahamkannya.

91. Oh ya, sebelum terlupa. Korang ingat lagi tak ada dakwaan media mengatakan satu orang Iran telah membeli 2 keping tiket penerbangan MH370 dari Pattani, Thailand pada 6 Mac 2014?? Kalau korang masih ingat, mesti korang tertanya-tanya kenapa tiba-tiba berita tersebut senyap dan lenyap begitu sahaja selepas gambar 2 orang mamat Iran yang di-photoshop-kan itu telah terkantoi salah edit pada bahagian kaki?

92. Untuk kupasan mengenai lelaki Iran ini, sila rujuk sini, sini, sini, sini, sini dan sini. Sila pastikan korang baca "sini" tu ikut turutan tau. Persoalannya sekarang, mana pergi mamat Iran 2 orang tu dengan gambar dan hikayatnya? Kenapa media dan pihak berwajib seakan-akan telah mengabaikannya?

93. Jawapannya, 'mereka' gagal mengaitkan Iran dalam rencana perang ini. 'Mereka' juga gagal mengaitkan Iran untuk tuduhan kesalahan merampas kapal terbang kerana tiada eviden kukuh bagi mendakwa 2 orang yang menggunakan passport palsu itu benar-benar adalah warganegara Iran dan benar-benar mampu melakukan rampasan pesawat.

94. Seperti yang banyak saya sebutkan di facebook saya, pesawat MH370 TIDAK terhempas dan TIDAK di hijack. Sehingga kini teori ini saya masih pegang kerana belum ada apa-apa klu terbaru yang boleh menafikannya.

95. Kenapa saya berani berkata begitu? Sehingga 12 Mac 2014, pihak Interpol telah bersidang dan cuba mengandaikan pesawat tersebut telah mendarat di Korea Utara dan telah didalangi oleh Russia.

96. Apa kejadahnya mendarat di Korea Utara?? Jauh tu beb.... pihak TUDM kita pun dah nafikan yang pesawat boleh terbang lebih 4 jam selepas kehilangan dari radar. Jarak antara Beijing ke Korea Utara pun bukan dekat. Sudah pasti minyak yang ada dalam MH370 tidak mencukupi untuknya terbang ke Korea Utara daripada KLIA melainkan pesawat telah mengisi minyak dipertengahan jalan.

97. Akhirnya dakwaan Interpol itu lenyap begitu sahaja. Mereka gagal buat kali kedua untuk mengheret Korea Utara dalam kancah ini setelah gagal mengheret Iran dan Uighur.

98. Terlebih dahulu, Interpol, CIA dan FBI cuba mengheret Uighur dalam kancah tuduhan perang / merampas MH370 hanya kerana di dalam pesawat ramai orang Beijing. Sementelah Uighur adalah kawasan etnik yang ramai memeluk Islam. Namun majoriti mereka adalah Wahabi dan mempunyai link dengan Al-Qaeda. Saya bukan berniat memburukkan etnik Uighur sebaliknya, inilah punca kenapa US berani mengheret Uighur ke dalam kancah tuduhan berat tersebut.

99. Kerana, Al-Qaeda, terorisme dan segenap jenayah perang itu sebenarnya adalah ciptaan US sendiri melalui didikan CIA. Mereka mencipta false flag setiap kali ada mana-mana jemaah Islam yang cuba bangkit di mana-mana negara.

100. Setakat ini, false flag tersebut masih gagal dicipta di Malaysia, iaitu negara bertuah dirantau Nusantara.

101. Apa pasal mereka masih gagal mencipta false flag di negara ini? Pasal pemimpin kita bijak-bijak ke? Pasal rakyatnya baik-baik ke? Pasal kat sini ada Panji Hitam ke? Pasal apa ye???????

102. Korang fikirlah sendiri....
baca artikel sepenuhnya disini http://tengoktvonline.blogspot.com/2014/03/new-world-order-kenapa-malaysia-ada-apa.html

0 comments

Post a Comment

JOM KLIK IKLAN