13 Jun 2014

Aksi romantik Diana Amir dan Mohd Habib Honeymoon di Paris

Nampaknya, bukan sahaja pasangan Nabil dan isterinya meluangkan masa untuk melancong dan berbulan madu ke Paris malah Diana Amir dan suaminya, Mohd Habib Bullah A Rahman juga. Dua pasangan ini telah memuatnaik beberapa keping foto percutian mereka di sana di laman Instagram untuk tatapan peminat.
Aksi romantik Diana Amir dan Mohd Habib bercuti di Paris, info, terkini, pelakon, hiburan, gambar artis bulan madu
Tidak puas untuk berbulan madu di Paris, Perancis, Diana Amir dan suami, meneruskan percutian mereka di kota London. Mari layan foto-foto mereka berseronok bersama di bawah.
Aksi romantik Diana Amir dan Mohd Habib bercuti di Paris, info, terkini, pelakon, hiburan, gambar artis bulan madu



Sumber : gosipsaja.blogspot.com

Aksi Bercium hubungan halal Nabil dan Zira di Paris dikecam peminat

Adakah trend dunia hiburan dewasa ini sudah semakin pelik dan berubah? Ini kerana kalau pasangan yang belum berkahwin cuba berkongsi gambar-gambar bercium pipiatau beraksi mesra di laman Instagram, ia tidak pula dikritik hebat peminat.
hubungan halal Nabil dan Zira di Paris dikecam peminat, gossip, kontroversi nabil dan isteri, hiburan, isu hangat, sensasi,
Apa yang lebih menjadi sasaran mereka ialah aksi bercium atau hubungan terlalu rapat pasangan artis yang sudah berkahwin. Sebelum ini pasangan yang pernah mendapat kecaman peminat ialah Che Ta dan Zain Saidin serta Diana Amir dan Mohd Habib Bullah.

Motif di sebalik kecaman yang dilontarkan di laman sosial tidak pula diketahui namun ia mungkin ada kaitan dengan perasaan cemburu atau membenci.

Terbaru, pasangan Nabil dan Zira turut menjadi bahan kritikan peminat di laman Instagram gara-gara pelawak dan pelakon itu berkongsi sekeping gambarnya mencium pipi isteri tercinta ketika bercuti di Paris, Perancis beberapa minggu lalu.

Ia membuatkan Nabil terkejut dan berasa pelik dengan pemikiran sempit segelintir peminat. Beliau yang ditemui di majlis sidang media program terbaru Astro Warna berjudul Cakap Melayulah! semalam memberitahu bahawa sudah menjadi haknya untuk mencium pipi isteri kerana mereka sudah berkahwin.

"Sebenarnya saya rasa pelik sikit. Sorry to say, tapi saya tengok banyak artis-artis yang belum kahwin pergi bercuti berdua, orang buat relaks je.
Ni suami isteri kot. Saya punya pasallah nak bercium. Sebab isteri saya, bukan isteri orang lain. Saya tak tau yang komen tu ada masalah apa.

Saya cuma nak share benda yang seronok masa kat Paris. Lagipun cium pipi je. Kalau cium mulut, lainlah. Masa saya nikah hari tu pun ada jugak cium pipi, diorang tak nak komen ke?

Saya nampak cara yang positif ialah dengan menggalakkan artis-artis lain supaya cepat berkahwin. So takdelah orang pertikaikan kemesraan kita suami isteri."

16 Gambar Bekas Isteri Nedim Semakin Cantik

Jika beberapa tahun yang lalu admin ada berkongsi gambar Nabilah Khan kini wanita yang juga bekas isteri kepada Nedim ini kelihatan semakin cantik dan jelita.

16 Gambar Nabilah Khan, Bekas Isteri Nedim Semakin Cantik, gambar terkini bekas isteri nedim, info,
Nabilah Khan merupakan law graduate dan berkawan baik dengan pelakon popular tanah air iaitu Lisa Surihani.
Hasil perkahwinan dengan Nedim Nazri, mereka dikurniakan seorang cahaya mata.

Jom layan gambar Nabilah Khan (ver.2.0) di bawah:

16 Gambar Nabilah Khan, Bekas Isteri Nedim Semakin Cantik, gambar terkini bekas isteri nedim, info,




16 Gambar Nabilah Khan, Bekas Isteri Nedim Semakin Cantik, gambar terkini bekas isteri nedim, info,











 Gambar kahwin Nabilah Khan dan Nedim (klik sini):

Gambar Proses Memasukkan Implan Silicon Membesarkan Buah D@da


Gadis ini berumur 22 tahun dipanggil Farrah Abraham. Beliau adalah salah seorang bintang pelakon l*cah, dan ini adalah kali kedua baliau melakukan pembedahan untuk membesarkan payud@ra.

Proses pembesaran buah d*da.












Kejadian Luar Biasa Pohon Kurma Berbuah Lebat Di Kota Bharu


Kota Bharu: Tujuh tahun lalu, penduduk bandar ini pelik melihat beberapa pohon kurma yang ditanam pihak berkuasa tempatan namun kini pohon sama menjadi tumpuan ramai apabila lebat berbuah.
Difahamkan 37 pokok itu ditanam Unit Landskap Majlis Perbandaran Kota Bharu (MPKB) sebagai tanaman hiasan untuk mengindahkan lagi bandar ini sejajar gelaran Bandaraya Islam.
Satu lokasi yang mencuri perhatian adalah di Bulatan Jam Besar berikutan kedudukannya di tengah-tengah bandar menyebabkannya paling menonjol berbanding yang lain.
 
Setiausaha MPKB Rosnazli Amin berkata, pohon kurma dianggap tanaman hiasan yang paling sesuai berikutan cuaca di negeri ini.
Malah berikutan keunikannya, pokok itu turut dijadikan tanaman hiasan oleh jabatan dan agensi lain yang beroperasi di sini.
“Ia adalah sejenis pokok palma yang rimbun dengan daun yang lebat.
Sejak tahun lalu pohon di Bulatan Jam Besar sudah mula berbuah.
“Namun kali ini, ia semakin lebat sekali gus mencuri tumpuan semua pihak.
“Akhir Ramadan ini buahnya dijangka masak dan boleh dipetik untuk dimakan,” katanya ketika dihubungi, di sini, semalam.
Rosnazli berkata, daripada 37 pokok itu, 10 daripadanya sudah berbuah namun pihaknya menegah orang ramai memetiknya. Katanya, ia bagi memastikan pokok terbabit kekal terjaga.
Bagaimanapun, pihak MPKB tidak melarang mana-mana pihak yang mahu menikmati kurma yang sudah gugur.
“Harap mereka tak petik di pokok, sebaliknya ambil yang sudah gugur di tanah.
Pohon ini tujuannya untuk indahkan Kota Bharu,” katanya
Sumber: Daily Traffic Report

JOM KLIK IKLAN